poniedziałek, 9 grudnia 2013

Na glowie... obiad- Wyzwanie Foto - 1. dzien

Wracam po dość długiej nieobecności. Będę szczera nie wiem czy będę systematyczna i jak często uda mi się wstawiać nowe posty, bo nie mam zbyt dużo czasu (przez to ta długa przerwa), ale postanowiłam wrócić i podzielić się kilkoma pracami. 
Bardzo ucieszyłam się z Fotowyzwania, bo miałam ochotę wziąć udział, ale byłam pewna, że już się skończyło, a tu przeczytałam na blogu MagdyFou, że właśnie zaczął się 1. dzień Wyzwania na blogu Uli z tematem "Na głowie".
Żeby już nie przedłużać, wstawiam swoje zdjęcie z interpretacją tematu. Na mojej głowie obiad. Codzienne wymyślanie "co na obiad" jest moją zmorą. Ale jak mus to mus. A tak w ogóle nadal nie mam pomysłu ;)



Pozdrawiam
girlsa

8 komentarzy:

  1. haha, no widzisz, też sobie przypomniałam o wyzwaniu dopiero dziś przy porannej kawie:)
    smacznego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cale szczęście ;) Dzięki Tobie i mi się udało załapać ;)

      Usuń
  2. Zupkę skleciłaś? Gdyby nie fakt, że gardło mi wysiadło i jestem na zwolnieniu, pewnie nie skusiłabym się na udział, ale...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koncu robie karkowke z warzywami ;) Wlasnie sie piecze :)

      Usuń
    2. Właśnie miałam pytać co dziś wybrałaś :) Skoro już wiem, to powiedz mi co będzie jutro ;)
      Fajne zdjęcie :))
      Pozdrawiam!!

      Usuń
    3. Jeszcze nie wiem. Czekam na propozycje ;)
      Chyba każdy sobie dzisiaj zje to co znajdzie ;P

      Usuń
  3. A co robisz jutro? Bo mnie jakoś pomysłów ostatnio brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pffff, chyba musimy spytać kogoś innego, bo ja tez nie mam niestety pomysłu :( ... jeszcze.

      Usuń