czwartek, 27 września 2012

Moja Kronika

Chciałabym się z Wami podzielić pomysłem, jaki już kontynuuję 3 lata - kronikę. Założyłam ja, gdy urodziłam pierwsze dziecko. Wklejam tam nasze zdjęcia, pamiątki, opisuję rozwój dzieci, różne sytuacje z naszego życia, ciekawe historyjki itp. Odkąd odkryłam scrapbooking - wiedziałam, że to jest to czego szukałam! Od razu zaczęłam wplatać między karty i zdjęcia skrawki papierów, ozdoby, stemple itp. Od razu historyjki nabrały barw ;) :
Tak więc zachęcam do takiej formy "kolekcjonowania" wspomnień. Same zobaczcie:

Kronikę taką z czystymi kartami można kupić w papierniczych sklepach, księgarniach, Empiku itp. 


Tak się zaczyna nasza historia, opowiada ją jeszcze nienarodzony Kubuś,m.in., że mama w końcu zobaczyła dwie kreski na teście (test w załączeniu ;] ), kilka zdjęć ze ślubu rodziców.

Kilka pamiątek z czasu ciąży: książeczka ciąży  zdjęcie USG, oraz kolaż zdjęć brzuszka z różnych okresów ciąży

To już było, kiedy urodził się Kubuś i miał kilka dni.








Staram się zawsze jak najwięcej zachować wspomnień z poszczególnych okresów życia, więc nawet zrobiłam ksero nóżek i rączki 6-miesięcznego wówczas Kuby ;)


A tu ciąża z Emilką i Bal karnawałowy Kubusia w przedszkolu






Dopiero od niedawna zaczęłam bardziej kolorowo ozdabiać przy pomocy naklejek, papierów itp. Wcześniej ozdabiałam głównie kolorowymi mazakami.





Tu mi się strony porwały troszkę od nadmiaru papieru ;P Dużo przydasiów i dość sztywnego papieru sprawiło, że kartki się "złamały".



To była część mojej Kroniki. Jest tu też dużo opisów, biletów wstępu a nawet opasek ze szpitala z czasu  porodu ;) Zachęcam Was do takiego zbierania wspomnień, bo po kilku latach świetnie się to ogląda i cofa do tych chwil.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cudowna kronika, będzie kiedyś cudowna pamiątką !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, w końcu znalazł się ktoś jeszcze, co robi to co ja hehe :) Miejsce sprzedaży nie jest tajemnicą, ja kupiłam swoją w Empiku, ale polecam też różne sklepy biurowe i papiernicze. Trzeba pytać po prostu o kronikę. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Właśnie czegoś takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jak popytasz w księgarniach i papierniczo-biurowych sklepach to znajdziesz. Koszt ok. 50-80 zł i w zwyż. Zależy jaka. Są pionowe jak i poziome, oprawione w skórę czy jakieś tam tworzywo, zdobione i zwykłe, z linijkami i czyste... wybór jest spory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam sobie Twoje posty i ten z kroniką powalił mnie na kolana. Wspaniały pomysł!!! :-D
    Ja też zawsze trzymałam i trzymam wszystkie pamiątki, bileciki itd., jak zajdę w końcu w ciążę to też wszystko będę trzymać.
    I koniecznie zrpobię sobie taką kronikę. Bardzo bardzo fajny pomysł!
    Będziesz miała cudowną pamiątkę za ileś tam lat! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Since the admin of this web page is working, no question very soon it will be well-known,
    due to its feature contents.

    Here is my homepage; brave frontier hack no survey

    OdpowiedzUsuń