czwartek, 21 marca 2013

Post z jajami ;)

Wielkanoc coraz bliżej. W tym roku spędzimy pierwszy raz święta w swoim, czteroosobowym gronie. Czuję się odpowiedzialna więc za przygotowanie świątecznych ozdób :) Dzisiaj więc przedświątecznie. Przygotowałam kilka propozycji udekorowania jajek i tym samym mieszkania.

1. Mozaika

Sposób na takie jajka jest banalnie prosty. Wystarczą dwukolorowe jajka, a raczej same skorupki i wydmuszka. Kawałki jaśniejszych skorupek przyklejamy na ciemną wydmuszkę (bądź ciemne na jasną). Efekt bardzo ciekawy. 


2) Wydmuszka w sznurku:



3) W fajny sposób można wykorzystać połówki skorupek. Ja dokleiłam oczka. Można dorysować czy dokleić również inne elementy twarzy: nosek, buźkę itp. Ja dodałam również "włosy" z rzeżuchy.


4) A tu tak prosto, z kurczakiem i napisem ;)


I tym miłym akcentem kończę dzisiejszy post. Miłego dnia. 





Pozdrawiam
 girlsa






4 komentarze:

  1. Mój synek ma majteczki z napisem "moje jajka" i strzałką w odpowiednim kierunku ;)
    Najbardziej podoba mi się pierwsze, mozajkowe jajo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to fajne majtki :D
      Jeśli chodzi o jajko mozajkowe, to w planach jest jeszcze jedno w odwrotnych kolorach :)

      Usuń
  2. I zrobiło się świątecznie w tej naszej blogosferze. U mnie też kilka pomysłów świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń