czwartek, 7 marca 2013

Wyzwanie fot. - KOLEKCJA - 4 dzień

Obiecałam sobie, że tym razem zrobię zdjęcia w dzień, ale nie dało rady... Czwarty dzień wyzwania fot. na Blogu Mai i tematem dzisiejszym jest "Kolekcja". Jako pierwsza przyszła mi namyśl kolekcja monet mojego męża. Jest zaciekłym numizmatykiem, dlatego postanowiłam wykorzystać tylko kilka jego "skarbów". 


To jest przypadkowych kilka monet. To nie jest oczywiście cała kolekcja ;]  Eksponaty te posłuzyły mi jedynie do zdjęcia.

Pozdrawiam Was serdecznie i do jutra ;)
girlsa

2 komentarze:

  1. no to piekna musi mieć kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monety - są takie ciekawe, związane z historią i konkretnym miejscem. Lubię je zbierać.
    Ale - przyglądając się zdjęciom na blogach dot. kolekcji, odkrywam, że jest to chyba męskie zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń