piątek, 8 marca 2013

Wyzwanie fot. - RUTYNA - 5 dzień

Jejku, to już piąty dzień wyzwania fotograficznego! Dzisiaj "rządzi" RUTYNA. Długo się głowiłam co można było by sfotografować. Jest jednak coś czym trzeba się zająć, chociaż odwleka się to z dnia na dzień... a jednak jak już to robię to znajduję jakąś satysfakcję - papierologia :) Przynajmniej raz w miesiącu: rachunki, opłaty, kredyty, przelewy i inne płatności. 


Ja mam cały segregator najważniejszych dokumentów, z którymi wszędzie praktycznie chodzę do urzędów, bo nigdy nie wiadomo co urzędnicy sobie zażyczą. A druga sprawa - zawsze wiem, gdzie czego szukać, bo wszystko jest razem. Szczerze mówiąc lubię to. Mogłabym pracować w biurze. Lubie coś segregować, szukać, układać, po prostu babrać się w papierach. 


Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
girlsa

9 komentarzy:

  1. Na szczęście obca mi rutyna - W. się wszystkim zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś lepsza ode mnie, bo ja lubię analizować, ale ład w papierach musi trzymać za mnie ktoś inny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham papiery i pracę z nimi! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wszystkie doksy chowam do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale gorzej potem to wszystko ogarnąć, albo jak nagle szukam jakiegoś konkretnego pisma czy dokumentu ;)

      Usuń
  5. No to podziwiam, ja na szczęście się tym nie zajmuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z papierów to tylko lubię wycinać różne obrazki, literki itp :)

    OdpowiedzUsuń