sobota, 10 listopada 2012

CZEGO NIE ZNOSISZ ROBIĆ - Wyzwanie fotograficzne {dzień 5} Listopad

Jest mnóstwo rzeczy, których nie znoszę robić... Sprzątać zabawek, składać ubrań z suszarki po wypraniu, wstawać rano, kiedy chce się jeszcze obrócić na drugi bok. Nie lubię ścierać kurzy, rozpakowywać bagaży po powrocie z podróży i wiele innych rzeczy. Jednak na pierwszym miejscu jest jedna czynność, która wygrywa... ZMYWANIE! Czekam na kupno zmywarki, na którą odkładam grosik po grosiku... mam nadzieję, że już wkrótce nie będę musiała znosić tego bałaganu, gdzie wszędzie walają się łyżeczki, talerze, gary do szorowania... Już niedługo, już niedługo...

A póki co... :/


...do garów!

Więcej propozycji innych znajduje się na stronie bloga Sen Mai

Pozdrawiam!

girlsa

11 komentarzy:

  1. Oj widzę, że jesteśmy bardzo do siebie podobne :) bardzo pod względem tych czynności, których się nie lubi, mam dokładnie tak samo z tym zbieraniem prania, kurzami, rozpakowywaniem bagaży, wstawaniem... ;) i MYCIEM NACZYŃ :P i Twoje zdjęcie bardzo udane, mi nie wyszło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama, uff. Dziękuję za zaglądanie i miłe komentarze ;)

      Usuń
  2. tez tak mam i unikam jak ognia. ale to głównie ze względów zdrowotnych nie zmywam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak się uda, to będę się chwalić hehe

      Usuń
  4. to była moja pierwsza myśl na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sporo z nas ją miało ;] Ciekawe jak by wypadło zmywanie w rankingu najgorszych prac domowych ;)

      Usuń
  5. A mnie zmywanie odpręża ;P No już taka jestem, ale jeszcze odkurzanie nie znoszę (zwłaszcza, jak odkurzacz mi się w drodze między meblami blokuje) grrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, jesteś, zaglądasz, czyli jednak!:D (bo już się zastanawiałyśmy w "bałaganowym poście" czy zaglądasz do nas ;)
      A co do Twojego posta: ja mam na odwrót. Lubię odkurzać, więc może się zamienimy...? Ja będę u Ciebie odkurzać a Ty u mnie będziesz się odprężać przy zmywaniu ;P

      Usuń
  6. Fajne te Twoje zdjęcie, bardzo mi się podoba! :-)

    A wiesz, że ja akurat naprawdę lubię zmywać? Nie wiem zupełnie dlaczego, ale lubię. Jako, że średnio lubię gotować, to często mój układ z Tygrysem bardzo mi pasuje - on gotuje a ja zmywam. ;-)

    OdpowiedzUsuń