wtorek, 6 listopada 2012

Dłonie - Wyzwanie fotograficzne {Listopad} - dzień 1.

Lekko spóźniona ale jestem jeszcze, mam nadzieję, ze się załapię. Biorę udział jeszcze raz w fajnej zabawie - Wyzwaniu fotograficznym na Blogu Sen Mai 
Może moje zdjęcie nie jest dzisiaj zbyt kreatywne, ale na temat.



W życiu codziennym dość często zwracam uwagę na dłonie. Muszę przyznać, że sama jednak nie często mam pomalowane paznokcie. Ostatnio kupiłam sobie lakiery i po wypróbowaniu ich (kiedy już zmyłam lakier) mój synek oglądając moją dłoń powiedział, żebym "sobie znów pomalowała paluszki" ;) No to pomalowałam.

5 komentarzy:

  1. Girlsa zapraszam Cie do siebie po wyróżnienie!
    Szybciutko :) http://iloveiwish.blogspot.dk/2012/11/moje-pierwsze-wyroznienie-dzien-1.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeejjj, to ja miałam Cię zaprosić pierwsza! Zbieram tylko ilość blogowiczek do wyróżnienia....

      Usuń
  2. Jaki piękny pierścionek i dłoń też piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pierścionek kupiłam wieki temu w kioseczku z pamiątkami w Wieliczce (zdaje się). Bardzo go lubię.

      Usuń