środa, 14 listopada 2012

Zielony - Wyzwanie fotograficzne dzień 7 (spóźniony) Listopad

Korzystam z komputera męża i nadrabiam zaległości. Wiem, że już nie wstawię tego zdjęcia na blogu Uli w wyzwaniu, ale chcę zamknąć cykl tygodniowy wyzwania. Ostatni temat to ZIELONY. W sumie mam sporo zielonych rzeczy, bowiem w pokoju gościnnym zieleń przeplata się z brązem i pomarańczem, dzięki czemu ożywia wnętrze. Skupiłam się jednak na innym "obiekcie".
Przy okazji chcę podziękować za wspólna zabawę, możliwość poznania nowych osób i ciekawych blogów. Zawsze ten wyzwaniowy tydzień daje mi jakiś sens codzienności, coś się dzieje, mam jakiś cel, dzień schodzi mi na główkowaniu co można sfotografować i jak ująć temat. Poza tym na blog wchodzą nowe osoby, tworzy się ruch, komentarze, wzajemne odwiedzanie się... ehh bardzo lubię ten klimat :) Niestety z braku dostępu do swojego komputera  wstawiam zdjęcie dopiero dzisiaj. Jest to fotka z sierpnia, ale może to i dobrze, bo bardzo przyjemnie się cofnąć w ciepłe czasy, kiedy za oknem zimno, ciemno i ponuro.

Aż pachnie trawą... 
Z niecierpliwością czekam na grudniowe wyzwanie. Pozdrawiam Was i ściskam. 
girlsa

3 komentarze: