czwartek, 8 listopada 2012

Przezroczyste - Wyzwanie Fotograficzne {dzień 4} Listopad

Kolejny dzień wyzwania... jakoś szybko mi te dni mijają. Dzisiaj tematem jest PRZEZROCZYSTY. Jest niby tak dużo możliwości... a ja skupiłam się na kolorowej butelce. Jest to butelka na olej, która stoi w mojej kuchni. Bardzo ją lubię, gdyż jest poręczna, delikatnie dozuje ilość oleju no i jest bardzo ładna. 



Ostatnio nie wstawiam nowych prac, bo robię kilka rzeczy na raz a czas mam też ograniczony. Jak skończę to na pewno się podzielę. Zobaczymy jeszcze jak to wyjdzie ;)
Pozdrawiam. Krótko trochę piszę, bo spieszę się na spotkanie rodziców w przedszkolu na 19.00 :/ Pa.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa butelka, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie ma fajny nastrój i kolory :)
    bardzo mi się podoba ciasteczko i samochodzik w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, nawet nie zwróciłam uwagi na ten samochodzik hehe. Zabawek jest pełno wszędzie, nie nadążam ich sprzątać ;]

      Usuń
  3. Mnie też się bardzo podoba ta buteleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jak z reklamy - przejścia kolorystyczne, zatarte tło i rozmyte barwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! Serio? Aż tak wyszło dobrze? Nie spodziewałam się. Dzięki

      Usuń
    2. bardziej niż dobrze :)

      Usuń
  5. To prawda - bardzo jest ładna ta buteleczka.
    I bardzo jest piękne pierwsze zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna buteleczka :) Też bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zaraz zacznę zbierać zamówienia na te butelki ;) Albo zrobię Candy w z butelką roli głównej ;)
      Dziękuję za odwiedzinki

      Usuń
  7. Prześliczna butelka. Uwielbiam takie "inne" buteleczki! ;-)
    Pierwsze zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń