niedziela, 14 października 2012

ZAPACH - szósty dzień wyzwania fotgraficznego

Wczoraj był przedostatni dzień wyzwania fotograficznego na blogu Uli. Niestety wstawiam swoje "pachnące" zdjęcie wyzwaniowe  z poślizgiem, dopiero dzisiaj, gdyż jestem u rodziny i trudno mi wygenerować trochę czasu dla siebie ;)

ZAPACH - kojarzy mi się ze świecą zapachową, kadzidełkami i romantycznym wieczorem. Mimo, że nie zdarzają się nam często takie pachnące wieczory - bardzo lubię, kiedy są. Kojarzą mi się z relaksem, odprężeniem, miłością, przytulnością i bliskością.


Wpadam tylko na chwilkę wstawić zdjęcie wczorajsze. Może potem uda mi się jeszcze na aktualny dzień również wstawić. Póki co pozdrawiam serdecznie ;)

1 komentarz:

  1. Zapach świec, kadzideł...to też bardzo lubię:) Klimatyczna fotka:)

    OdpowiedzUsuń